Komunikacija među kolegama zna biti izazovna kada od njih trebamo određenu informaciju, ali su oni u drugom uredu, zgradi ili na putu. Naši radni dani su često vrlo užurbani i trudimo se raditi nekoliko zadataka istovremeno. U moru svega toga, i sama pomisao na to da moramo ostaviti trenutni posao, prikupiti hrpu dokumenata, otići do kolega ili nadređenih da ih prokomentiramo može dodatno povećati stres i paniku jer ne možemo sve stići.
Mnogi od ovih sastanaka su nužni i ne možemo ih izbjeći. Međutim, brojni sastanci mogu se u potpunosti izbjeći pomoću sustava poručivanja. Ovakav pristup omogućuje bržu internu razmjenu informacija i smanjuje potrebu za fizičkom prisutnošću, čime se smanjuje stres i povećava efikasnost. U gužvi svakodnevnih obveza, sustav poruka pomaže u održavanju jasnog pregleda nad zadacima, smanjujući rizik od zaboravljanja važnih detalja i omogućujući brže donošenje odluka.
Ovakav pristup omogućuje bržu razmjenu informacija i smanjuje potrebu za fizičkom prisutnošću, čime se smanjuje stres i povećava efikasnost.
Unutar ININ-ovog ERP sustava postoji mogućnost interne komunikacije s Vašim kolegama. Pitanja za određenu ponudu, račun, narudžbu dobavljaču, radni nalog ili neki drugi dio sustava mogu se lako i brzo postaviti. Ako je potrebno uključiti više kolega u komunikaciju, mogu se kreirati grupni razgovori. Samo snalaženje unutar ove funkcionalnosti je vrlo jednostavno jer se već u svakodnevnom životu služimo sa Skype-om, Viberom, WhatsApp-om i sličnim aplikacijama, a sustav poručivanja radi na dosta sličan način kao i navedene aplikacije. Prednost ove funkcionalnosti je lakša navigacija i brzo slanje poruka s referencom na točno određeni dokument. Sva komunikacija ostaje pohranjena i lako dostupna. Osim interne komunikacije s kolegama, sustav poručivanja može služiti i za primanje automatskih poruka kad je određeni proces završen i sljedeći, koji se nadovezuje na prethodni, treba započeti. Automatske poruke tada služe kao podsjetnik za nas i/ili za naše kolege.
Osim interne komunikacije s kolegama, sustav poručivanja može služiti i za primanje automatskih poruka kad je određeni proces završen i sljedeći, koji se nadovezuje na prethodni, treba započeti.
Pročitajte iskustvo korisnika koji je uveo sustav poručivanja u svoj proces poslovanja i na koji način im je isti olakšao i ubrzao svakodnevne zadatke:
“Oduvijek nam je bila želja odvojiti internu komunikaciju od emaila, koji je preformalan i „prekrut“ za svrhu komunikacije unutar firme i niti jedan testirani komercijalni sustav nam nije pružao sve što želimo. Sustav poruka nam omogućuje da se; interna komunikacija i obavijesti automatski generiraju i šalju korisnicima kojima je baš „ta“ informacija bitna u trenutku kada se nešto dogodi. Ovime su zamijenjeni nebrojeni pozivi, poruke, papirići itd. Dodano k tomu i mogućnost automatskog prosljeđivanja zaista važnih poruka na email, dodjeljivanje radnih zadaća, izrada TO DO lista, neformalna chat komunikacija, slanje priloga… sustav postaje nezamjenjiv alat za svakodnevni rad. Tvrtka Končar-Mjerni transformatori d.d. je ponosna što je sudjelovala u razvoju ovakvog sustava.” – Končar – Mjerni transformatori d.d.
"...Dodano k tomu i mogućnost automatskog prosljeđivanja zaista važnih poruka na email, dodjeljivanje radnih zadaća, izrada TO DO lista, neformalna chat komunikacija, slanje priloga… sustav postaje nezamjenjiv alat za svakodnevni rad..." – Končar – Mjerni transformatori d.d.
Postoji li u Vašoj tvrtci potreba za ovakvim sustavom? U kojem dijelu poslovanja bi Vama najviše odgovarao ovakav sustav? Slobodno nam se javite za više informacija ili ponudu na mail inin@inin.hr
Comments